יום שבת, 10 באוקטובר 2015

האם הזוגיות שלך מבוססת על אמון?

האם התעוררת בוקר אחד והרגשת שכבר הרבה זמן משהו לא בסדר עם בן או בת הזוג שלך?
התקשורת ביניכם לא חיובית- מעט שיחות, מעט עניין, הוא/היא נעדרים המון מהבית והאינטימיות כבר לא מה שהיתה? עולות החששות ואתם לא מצליחים לעצור את המחשבה הטורדנית, האם הם בוגדים בי?
על מנת לעזור לכם להגיע לתשובה הנכונה הכנתי 3 טיפים שיאפשרו לך לראות את התמונה באופן בהיר יותר ולזהות סימנים המעידים על חוסר כנות .
הכלל החשוב ביותר שעליכם לזכור לפני שאתם קופצים למסקנות, הוא אם בני זוגכם עושים שימוש פעם אחת בסימן אחד בלבד אין זה אומר שהם משקרים לכם!!! יש צורך בהשוואת התנהגותם בסיטואציה הנחשדת אל מול התנהגותם הנורמאלית:

1. אם שאלת את בן/בת זוגך בנוגע לבגידה וידיהם נשלחו לאזור הפנים כגון: נגיעה או גירוד באף או מאחורי האוזן זה סימן מחשיד! אם ייגעו בחזה, או בלב עם יד פתוחה לרווחה - סימן המעיד על כנות. כנראה שאינם בוגדים.
2. פנים אינם ניתנים לזיוף כשמישהו מזייף תחושה- הבעות פניהם יהיו מוגבלות רק לתזוזה של הפה בניגוד להבעת פנים אמיתית כגון חיוך הכוללת רבים מאיברי הפנים: הלסת, העיניים, המצח ועוד. כאשר אדם "מזייף" חיוך, הוא יכול להפעיל בצורה רצונית את שריר הפה, אך לא יכול ל"זייף" עצימת עיניים- המתרחשת בחיוך אמיתי.
3. סממן מדאיג נוסף הוא כיוון המבט של בן/בת זוגך בזמן ההתייחסות בשיחה לדבר הבגידה: אם תשאלו את בן/בת זוגך : "איפה הם היו היום?" ותוך כדי שהם עונים: הם מסתכלים שמאלה ולמעלה, קיימת אפשרות גבוהה שהם ממציאים, כלומר משקרים. אדם המביט למעלה ושמאלה- יוצר, מפנטז תמונה שלא התרחשה בעבר. אם היה מביט לימין סימן שהוא דובר אמת, כלומר דולה מהזיכרון אירוע שאכן התרחש. יש לזכור כי לאדם שמאלי יהיו ברוב המקרים תנועות הפוכות!














רוצים לשמוע טיפים נוספים? בואו להרצאה שלי "המדריך לשפת גוף וזוגיות בחדר המיטות", ותקבלו כלי לביסוס קשר עמוק עם בן/בת הזוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה